пʼятниця, 23 березня 2018 р.

Трансфегераське шосе


Серпантин, гірське озеро і дорога на висоті 2 км




Зазвичай туристичними об'єктами є міста, замки, гори і озера, але в цьому випадку - дорога.



Один із замків Дракули, які можна відвідати дорогою на хребет Фегераш. Якщо тільки не приїхати вже після його закриття. 



Отже, Трансфегераське шосе. Називається воно так тому, що проходить через хребет Фегераш (частина Карпат). Звідси і "Трансфегераське".



Шосе (Transfagarasan DN7C) довжиною близько у 150 км з'єднує дві історичні області Румунії - Трансільванію та Валахію. 



Будувати шосе вирішили за вказівкою партії у кінці 1960-х рр. Є різні теорію на тему, навіщо це було робити, але основна полягає у тому, що Чаушеску хотів мати можливість оперативно перекидати війська з однієї частини країни в іншу. Особливо після того, як весь світ став свідком радянської інтервенції у Чехословаччину.

Будували дорогу і військові і цивільні використовуючи при цьому величезну кількість вибухівки та будівельних матеріалів.



З самого початку шосе було збудоване лише з однією смугою. Потім вирішили, що ні, щось мало, треба дві. І тому почали виправляти.




Гідроелектростанція Корбені, яка розташована на річці Арджеш. 



Вид вниз на трасу.





Озеро Відрару. 









Сама ж дамба заввишки 167 м, довжиною 307 м. та товщиною 25 м. 





Далі дорога веде вздовж озера вверх на хребет Фегераш. 



Бетонні підпірні стіни, які захищають шосе від обвалу породи. 







Перші види на вершини гір.







У 1974 році Ніколае Чаушеску приймав нову дорогу. На той час вона була вкрита гравієм, проте у кінці 1970-х рр тут поклали асфальт. 







Один із тунелів Трансфегераського шосе.























Вівці на схилах.



Водоспад дорогою до вершини.













Невідомо точно, скільки людей загинули на будівництві шосе, проте рахунок скоріш за все йде на сотні. Проте, варто зауважити, і платили їм непогано 6 тис лей на той час вважалися чималою сумою. 





Найвищою точкою дороги є 887-метровий тунель Капра-Биля (на висоті 2042 м), який виводить до готелів, льодовикового озера Биля, базарчику і місця для наметів. 





Ніколае Чаушеску планував побудувати тут комплекс для зимового спорту із численними готелями, проте з тих мрій збулася лише частина.



Нічне небо над Фегерашом. 






Вночі їхати Трансфегераським шосе заборонено, проте дехто свідомо наважується на ризик і все ж таки їде. 





В силу погодних умов їхати Трансфегераським шосе дозволено лише з початку липня до кінця жовтня. Із-за численних поворотів середня швидкість машин тут 40-50 км/год. 




















Румунські корови дісталися і сюди.







Вид на Румунію з хребта




Також буде цікаво:



Немає коментарів:

Дописати коментар